21.1.2020.
Erazmus + пројекaт KA101 ''Мере спречавања осипања ученика из образовног система''
Предавања о факторима ризика, планирању, спровођењу и праћењу мера превенције осипања
више о томе...

21.1.2020.
У оквиру Erazmus + пројекта KA101 ''Мере спречавања осипања ученика из образовног система'' на Наставничком већу су представљене активности мобилности у „Sule Muzaffer Buyuk Vocational and Tehnical Antolian High School“ u Manavgatu, у Турској
више о томе...

21.1.2020.
Erazmus + пројекat КА101 "Мере спречавања осипања ученика из образовног система"
Коришћење инструмента за идентификацију ученика под ризиком од осипања
више о томе...

 
| ђачки парламент |   | активности парламента |   | план рада |




О  ЂАЧКОМ  ПАРЛАМЕНТУ

Ђачки парламент је законом загарантована формална институција , која ученицима омогућава демократски начин удруживања ради заступања интереса свих ученика у доношењу одлука које се њих непосредно тичу.


Због чега је значајно постојање ђачког парламента?

* Због тога што гарантује основне слободе ученика , кроз остваривање права на слободу говора , изражавања , слободу удруживања , слободу изражавања сопственог мишљења ...
* Ђачки парламент омогућава лични развој ученика .
* Пружа могућност колективног одлучивања кроз ђачке парламенте и доприноси побољшању атмосфере и живота у школи .
* Доприноси развоју колективног односа и изградњу партнерства са наставницима , стручним сарадницима , директором и управом школе
.* Омогућава развој демократске културе .
* Омогућава бољу комуникацију и подстиче доношење заједничких одлука прихватљивих за све стране.


Зашто је битно да ученици буду укључени у процес одлучивања кроз ђачки парламент?

* Зато што ученици најбоље разумију своје потребе .
* Зато што најбоље препознају своје проблеме и преоблеме својих вршњака .
* Зато што ђачки парламент пружа могућност учешћа свих ученика без обзира на националну , имовинску или полну припадност .
* Зато што млади треба да учествују у процесу одлучивања , јер на тај начин јачају самопоуздање и постају одговорне личности .
* Зато што ће се школске одлуке боље и спремније реализовати.


Добробит од оснивања ђачког парламента за ученике:

- прихватање права и обавеза - свестран развој ученика
- искуство тимског рада - учење о различитости и недискриминаторском понашању
- јасна и благовремена информисаност свих ученика
- могућност утицања на одлуке битне за ученике
- квалитет сарадње између ученика и наставника
- веће задовољство радом и животом у школи .


назад на врх стране
 


poljoprivredno hemijska skola kraljevo ratarica.edu.rs zemljotres 2010 Djordje Radic