02.08.2019.
Распоред припремне наставе и полагања поправних и разредних испита
више о томе...

27.05.2019.
Еразмус + пројекат КА101 Пољопривредно – хемијске школе ''Др Ђорђе Радић''
више о томе...

19.04.2019.
Средњошколци укрстили аргументе
више о томе...

25.3.2019.
Пројекат "Подстицање демократске културе у школама"
више о томе...

29.12.2018.
Хуманитарне акције
више о томе...

18.12.2018.
Посета у оквиру пројекта ,,нулта толеранција на насиље''
више о томе...

16.12.2018.
Тематска настава
више о томе...

03.12.2018.
Подстицање демократске културе у школама
више о томе...

16.11.2018.
Обука вршњачког тима
више о томе...

26.10.2018.
Светски дан здраве хране
више о томе...

26.05.2018.
Еразмус + пројекти
више о томе...

26.05.2018.
Дан демократске културе
више о томе...

02.02.2018.
Тематски и интердисциплинарни приступ настави
више о томе...

15.12.2018.
Обележавање 135 година од оснивања пољопривредне школе у Kраљеву
више о томе...

30.10.2017.
Изложба о животу и култури Рома
више о томе...

OСТАЛЕ ВЕСТИ >>>

 

Средњошколци укрстили аргументе

Може ли увођење друштвено-корисног рада смањити насиље и васпитне прекршаје у школама и да ли друштвене мреже доносе више користи или штете младима, теме су са средњошколског дебатног клуба у Пољопривредно-хемијској школи у Краљеву.

Пољопривредно-хемијска школа ,,Др Ђорђе Радић, Краљево јуче је била домаћин средњошколском дебатном клубу ,,Имам идеју’’ из Краљева.

Мотивисани средњошколци окупили су се кроз пројекат "Дебате о правима детета’’ Ужичког центра за права детета, подржаног од стране Амбасаде Сједињених Америчких Држава у Београду. Пројекат се реализује у три града: Чачку, Ужицу и Краљеву са средњошколцима који су завршили низ обука о правима детета, дискриминацији, стереотипима, и наравно, вештини вођења дебате.

Поштујући принципе партиципације, кроз припреме, млади у дебатним клубовима сами су одабрали теме које су за њих важне и занимљиве и довољно интригантне да се око њих може развити дискусија. Пажљиво припремајући аргументе, дебатери се деле у два тима, афирмацијски и негацијски, у циљу сукобљавања аргумената и придобијања пажње публике.

Почетна теза прве дебате одржане 3. априла у Пољопривредно-хемијској школи била је:Увођењем друштвено-корисног рада може бити смањено насиље и васпитни прекршаји ученика у школама. За јучерашњу тему краљевачки дебатери изабрали су дилему: Да ли друштвене мреже доносе више користи или штете за младе?.

Пред пуном салом Пољопривредно-хемијске школе одвијала се борба аргумената оба тима. На крају је публика гласала, дајући свој глас тиму који је успео да их убеди у своју тезу. Закључили су да је овакав рад и дебатовање примењив и на редовној настави, посебно кроз друштвене науке.

Александра Јованкин Алексић

                             

 

 

 

poljoprivredno hemijska skola kraljevo ratarica.edu.rs zemljotres 2010 Djordje Radic